Veelgestelde vragen

Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen voor je opgesomd. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via mail of Instagram Message!

Verzending & afhalen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen alle bestellingen die vóór 17:00 worden geplaatst dezelfde dag. Vanaf dat moment bedraagt de levertijd in Nederland 1 tot 2 werkdagen. Voor bestellingen die worden verzonden naar België, Duitsland en Frankrijk bedraagt de levertijd 2 tot 4 werkdagen.

Wat kost verzending?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het bedrag van je bestelling en het land waar je woont.

Land Verzendkosten
Nederland*

€ 6,75 / gratis vanaf € 79,-

België

€ 8,75 / gratis vanaf € 79,-

Duitsland € 9,25 / gratis vanaf € 79,-
Frankrijk € 12,75 / gratis vanaf € 100,-


* Woon je in de gemeente Roosendaal? Dan bezorgen we tegen een gereduceerd tarief van € 2,75 en vanaf € 79,- gratis.

Vanaf welk aankoopbedrag wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Wij versturen pakketten gratis vanaf een bepaald bedrag, dit is per land verschillend:

Land Verzendkosten
Nederland

Gratis vanaf € 79,-

België

Gratis vanaf € 79,-

Duitsland Gratis vanaf € 79,-
Frankrijk Gratis vanaf € 100,-

 

Is het mogelijk om mijn bestelling gratis af te halen?

Jazeker! Super leuk zelfs, dan zien we ook eens de gezichten van onze klanten. Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald in Roosendaal. Wil je je bestelling afhalen? Kies dan voor de afhaaloptie tijdens het afrekenen.

Met welke vervoerders versturen jullie de pakketten?

Wij versturen pakketten in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk met PostNL. In sommige gevallen draagt PostNL jouw pakket over aan een lokale vervoerder.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren is mogelijk onder de volgende voorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en ongebruikt.
  • Originele kaartjes en verpakking zijn aangehecht en onbeschadigd.
  • Binnen 14 dagen na aankoop dient het product retour te zijn gestuurd.
  • Voldoet jouw retour niet aan bovenstaande vereisten dan zal het bedrag niet (volledig) worden teruggestort.

Je kan je retour via de volgende link aanmelden: retourportal.

De kosten voor retour zijn per land verschillend en worden bij het aanmaken van een retourlabel in rekening gebracht:

Land Retourkosten
Nederland € 6,75
België € 8,75
Duitsland € 9,25
Frankrijk € 12,75

 

Wat kost retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Tijdens het aanmaken van een retourlabel in onze portal worden de volgende retourkosten in rekening gebracht:

Land Retourkosten
Nederland € 6,75
België € 8,75
Duitsland € 9,25
Frankrijk € 12,75

 

Hoe kan ik een retourlabel aanvragen?

Je kan je retour (binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling) via de volgende link aanmelden: retourportal.

Wanneer betalen jullie mijn retour terug?

Zodra we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt ontvang je een e-mail.

Na verwerking wordt het retourbedrag binnen 2 tot 3 werkdagen naar je terug overgemaakt.

Wij maken het retourbedrag over naar het bankrekeningnummer of creditcardnummer waarmee de betaling is voldaan. 

Betalen en terugbetalingen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Bij Neusje van Geusje kan je betalen met:

  • iDeal (Nederland)
  • Paypal
  • Bancontact (België)
  • Sofort (Duitsland)
  • Mastercard, Visa & Maestro
  • Google Pay
  • Apple Pay

Is betalen bij jullie veilig?

Ja! Alle betalingen van Neusje van Geusje worden afgehandeld door het beveiligde en versleutelde betaalplatform Shopify Payments.

Betaalgegevens kunnen niet opgespoord, onderschept of gebruikt worden door derden. Ook worden deze gegevens niet bewaard in onze eigen systemen.

Hoe snel kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Als we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt ontvang je van ons een mailtje. Na ontvangst van deze e-mail kan je jouw betaling binnen 2 tot 3 werkdagen terug op jouw rekening verwachten.

Garantie

Heb ik garantie op producten die ik bij Neusje van Geusje koop?

Houdt er rekening mee dat het beoordelen van beschadigde producten soms lastig is omdat sommige hondjes nu eenmaal iets té graag hun tanden in een riem of lief zacht knuffeltje willen zetten.

Hierop kunnen we dan ook geen garantie geven. Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op!