Veelgestelde vragen

We hebben de top 10 meest gestelde vragen hieronder voor je gebundeld. Vind je niet meteen een antwoord op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder. 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij versturen alle bestellingen die vóór 17:00 worden geplaatst dezelfde dag. Vanaf dat moment bedraagt de levertijd in Nederland 1 tot 2 werkdagen. Voor bestellingen die worden verzonden naar België bedraagt de levertijd 2 tot 3 werkdagen.

  2. Wat kost verzending?
    Dit hangt af van je bestelling. Het standaard verzendtarief binnen Nederland is € 6,75, sommige producten passen door de brievenbus, de verzendkosten voor deze producten bedragen € 4,10.

    Het standaard verzendtarief voor Belgische bestellingen is € 9,75.

  3. Vanaf welk aankoopbedrag wordt mijn bestelling gratis verzonden?
    Bestellingen worden vanaf een totaalbedrag van € 75,00 gratis verzonden in Nederland en België!

  4. Is het mogelijk om mijn bestelling gratis af te halen?
    Jazeker! Super leuk zelfs, dan zien we ook de gezichten van onze klanten. Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald in Roosendaal. Wil je je bestelling afhalen? Gebruik dan kortingscode ophalen zodat je verzendkosten in mindering worden gebracht tijdens het afrekenen!

  5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Het kan natuurlijk altijd zijn dat een product anders is dan je had verwacht, super jammer! Retourneren kan binnen 14 dagen na aankoop. De kosten voor het retourneren worden niet door Neusje van Geusje vergoed.

    Retouradres:
    Neusje van Geusje Boutique
    Referentie: *ORDERNUMMER*
    Sint Josephstraat 78
    4702 CX Roosendaal

    Vermeld duidelijk het ordernummer als referentie zodat wij weten dat het jouw retour is!

  6. Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
    Bij Neusje van Geusje kan je betalen met iDeal (Nederland) en Bancontact (België).

  7. Met welke vervoerders versturen jullie de pakketten?
    Wij versturen pakketten in Nederland met PostNL. Pakketten naar België worden verzonden met DHL.

  8. Mijn hond heeft allergieën, kunnen jullie hier rekening mee houden?
    Ai, dat is vervelend! Geef je wensen aan ons door wanneer je je bestelling plaatst, wij kunnen vrijwel altijd rekening houden met allergieën.

  9. Hebben alle Kwispeldozen en Kwispelposten een andere inhoud?
    Wij maken geregeld nieuwe Kwispeldoos en Kwispelpost edities, elke editie is uniek en heeft een eigen hashtag (#). Aan dit nummer kan je herkennen of het een editie is die je mogelijk al hebt gehad.

  10. Heb ik garantie op producten die ik bij Neusje van Geusje koop?
    Houdt er rekening mee dat het beoordelen van beschadigde producten soms lastig is omdat sommige hondjes nu eenmaal iets té graag hun tanden in een riem of lief zacht knuffeltje willen zetten.

  11. Hierop kunnen we dan ook geen garantie geven. Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op!

Klanten beoordelen de Neusje Van Geusje Boutique met 5 sterren (5/5):


Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.

0